Bild

Vi i Centerpartiet i Tyresö vill att du ska kunna leva hela ditt liv i vår kommun. Från det att du föds till att du blir gammal ska det finnas stöd, skyddsnät och meningsfulla aktiviteter för alla, oavsett var de kommer ifrån, hur de ser ut eller vem de älskar. Det ska finnas boende till dig oavsett var du befinner dig i livet eller var du faktiskt vill bo - på landet/vid kusten eller i stadsbebyggelse. Var du än väljer att bosätta dig värnar vi om miljön och vill arbeta för att bevara de gröna och blå stråk, med vackra naturreseravat, som är synonymt med vår kommun. Vill du driva företag ska det vara enkelt och är det enkelt blir det lättare att hitta arbete i kommunen. Det är just det vad Tyresö kommun är - allt i ett för alla Tyresöbor.

Håller du med? Engagera dig och bli medlem!

Genom att bli medlem stöttar du Centerpartiet och möjliggör för oss att driva vår politik. Du är som medlem välkommen på möten där vi diskuterar vår politik och hur vi ska kunna genomföra den och nå ut till fler. Du kan engagera dig på olika sätt, du kan:

• Engagera dig i Tyresö. Träffa likasinnade, följ med på olika event eller utbildningar.
  • Påverka politiken, både lokalt och nationellt.
  • Delta i kampanjarbete och övertyga fler att engagera sig!
  • Ställ upp i val! Arbeta med politiskt uppdrag.

Två enkla sätt att bli medlem

1. SWISHA Skriv ditt personnummer, mejladress och swisha 150 kr till nr 123 421 85 33.
  2. FORMULÄR Du kan också fylla i formuläret så skickar vi en inbetalningsavi på 150 kr hem till dig. Formuläret hittar du längst ner på sidan här.

Vi hanterar dina personuppgifter i enlighet med personuppgiftslagen och GDPR . Läs mer här. Medlemskapet i Centerpartiet kostar 150 kronor per år.

Bli medlem i Centerpartiet