Thomas Moberg

Personbild

Ledamot i Liljaskolans styrelse

Ersättare i kommunfullmäktige

Thomas Moberg som bor i Vännäsby men kommer från Storuman. Arbetar som transportledare på Kaj Johansson åkeri. Älskar att köra skoter och tar gärna sin Yamaha på äventyr så fort han får en chans. Han är intresserad av samhällsfrågor och ser de ekonomiska frågorna som viktiga för kommunen. Han vill skapa ett bra ekonomiskt läge för kommunen genom att tänka långsiktigt och planera för framtiden. Dessutom har han vunnit tävlingar i heavy ecodriving med lastbil.

Kontakta Thomas Moberg

Kontakta Thomas

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet