Aktiviteter i Centerpartiet i Göteborg

Här kan du läsa vårt aktivitetsprogram. Vissa av aktiviteterna är enbart öppna för medlemmar men några av aktiviteterna öppnar vi upp för sympatisörer och bara allmänt intresserade. Mer information om aktiviteterna hittar du i vår interna facebook-grupp (endast för medlemmar), och övrig information på vår facebook-sida.

• Vecka 35 – Välkomstkväll för nya medlemmar
  • Vecka 35 – Frihamnsdagarna
  • Vecka 35 – Medlemskväll plus AW med Emma Wiesner
  • Vecka 36 – Visitadagen
  • Vecka 37 – Medlemskväll med gästföreläsare Andreas Johansson Heinö, förläggare på Timbro förlag.
  • Vecka 39 – Partistämma i Örebro
  • Vecka 43 – Utbildning för förtroendevalda i Göteborg
  • Vecka 45 – Medlemskväll med Centern i Väster – Stadsbyggnad med Hans Arby
  • Vecka 45 – Steg 1 utbildning för medlemmar. Plats: Folkets hus i Trollhättan. Anmälan via länk: https://www.sv.se/avdelningar/sv-regionforbund-vastra-gotaland/kurser2/steg-1-de-lux-18637
  • Vecka 46 – Studiebesök med Centern i Väster – Communityskolan i Tynnered
  • Vecka 48 – Karin Söder-dagarna (i Sthlm)
  • Vecka 50 – Glöggkampanj

Fler aktiviteter är på gång och publiuceras både här och i vår facebook-grupp så fort datum är fastslagna.

Tveka inte att höra av dig till oss på goteborg@centerpartiet.se om du har frågor om aktiviteter.

Bli medlem i Centerpartiet