Tobias Kreuzpointner

Personbild

Tobias är ordförande i styrelsen för Centerpartiet i Aneby.

Förtroendeuppdrag: Vice ordförande i barn- och utbildningsutskottet, ledamot i kommunstyrelsen och i kommunfullmäktige.

Tobias bor tillsammans med sin familj på en liten gård utanför Bälaryd. Han är född och uppvuxen i södra Tyskland, men har bott i Aneby kommun sedan 2009. Miljö, småföretagande och infrastruktur är några av Tobias hjärtefrågor. Tobias är även är småbarnsförälder och ledamot i barn- och utbildningsutskottet vilket gör att han är väl insatt i Anebys skol- och barnomsorgsverksamhet.

Varför en röst på Centerpartiet?

Centerpartiet är det självklara valet för mig då det förenar gröna och liberala värderingar i ett och samma parti. Jag är en miljömedveten person, samtidigt som jag tycker att varje människa behöver ha frihet. EU är det viktigaste fredsprojekt vi har, där olika människor kan mötas och röra på sig fritt och hjälpa varandra. Detta behöver värnas. Därför är jag stolt över att Centerpartiet försvarar dessa värderingar, vår demokrati och vår frihet!

Kontakta Tobias Kreuzpointner

Kontakta Tobias

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet