Härligt! Höst-kickoff!

Äntligen går det att träffas fysiskt igen! Centerpartiet Kristianstad bjuder nu in alla medlemmar i centerrörelsen i Kristianstad till Höst-kickoff vid Norra Strö Skolhusförening, den 23 augusti kl. 18.00.

Vi börjar utomhus, för att se förskole- och fritidshemmets verksamhet och för att grilla närproducerad korv, vi går sedan in i skolhuset för själva mötet. Flera av de föreningar som är aktiva i byn, bl.a. Norra Strö Skolhusförening och Norra Strö fritidshem och förskola kommer att presentera sin verksamhet.

Karl Gemfeldt tar upp aktuella politiska frågor från kommunen, vi kommer även att introducera nya arbetsformer i kretsen samt diskutera valrörelse och valprogram. Centerpartiet bjuder på korv, korvbröd, dricka samt kaffe/té och kaka. Kom och träffas, det var länge sen sist!

Vi behöver ha din anmälan senast den 18 augusti på mail kristianstad@centerpartiet.se eller mobil 0708-272683. Adress till Norra Strö Skolhusförening är Strövägen 176-7.

Alla varmt välkomna!