Sommaravslutning och gruppmöte den 19 juni!

Stina Larsson

Välkommen på Sommaravslutning och gruppmöte den 19 juni kl. 18.30! Vi kommer att vara i Bockatorpet i Bockeboda strövområde, strax utanför Önnestad. Stina Larsson, riksdagsledamot och Centerpartiets miljöpolitiska talesperson, kommer och pratar om aktuella frågor från riksdagen. Vi kommer även att ha en kortare poängpromenad i de vackra omgivningarna, med tema Centerpartiet av idag.

Matessen kommer att grilla en somrig grillbuffé med ryggbiff, honungsglaserd karré, citron och vitlöksmarinerad kycklinglår, och till det potatisgratäng, bea, sallad och bröd. Det finns möjlighet till vegetariskt alternativ samt fat där ej griskött ingår. Kaffe och kaka. Kostnad: 150 kr/pers, kretsen subventionerar resten.

På Sommaravslutningen är det planerat att vi kommer att välja en ny gruppledare, valberedningen är nu i slutfasen för att föreslå vem som kommer att bli gruppledare efter att Kent Angergård valt att sluta. Så fort vi vet vem som föreslås, kommer det att presenteras bl.a. här.

Vi behöver för matens skull veta om just du kommer på Sommaravslutningen, senast den 14 juni (gärna tidigare). Önskar du alternativ mat (ex grisfritt eller vegetariskt) behöver vi också veta det. Anmäl dig till oss på sms på 0708-27 26 83 eller på mail kristianstad@centerpartiet.se.

Varmt välkomna!