Östen Warnhag

Vice ordförande i kretsstyrelsen

Elingenjör, Norra Strö

Stoppa klyvningen. Rättvisare fördelning mellan stad och landsbygd. Fler nyanlända bör ges möjlighet att bo och verka på landsbygd och små orter. Ny teknik skall användas för att spara och få fram ny förnybar energi. Jag kör biogasbil sedan 2010 och har installerat solceller. 25 års erfarenhet av arbete i styrelser och nämnder. Renhållningen, Byggnads- och Tekniska nämnden. F.n. styrelseledamot för C4 Energi. 40 års erfarenhet av styrelseuppdrag inom Centerrörelsen. Styrelseuppdrag inom ett antal föreningar.

Kontakta Östen Warnhag

Kontakta Östen

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet