Hjalmar Brismar

Personbild

Ledamot kretsstyrelsen

Professor, Bo

"Grunden för mitt politiska engagemang är ett intresse för miljöfrågor och en stark tro på de liberala värderingarna. Jag är övertygad om att vi får ett starkare och på alla vis bättre samhälle genom öppenhet och transparens och när vi respekterar alla människors lika värde. Miljöfrågorna handlar för mig om hur vi värnar om den lokala miljön på Lidingö och hur viktigt vårt bidrag är i relation till de globala miljö och hållbarhetsutmaningarna."

Kontakta Hjalmar Brismar

Kontakta Hjalmar

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet