LÅT GRÖNA LUND VÄXA

BARNSKRATT ISTÄLLET FÖR PARKERINGSPLATS

Gröna Lund har länge kämpat för att växa på parkeringsplatsen intill. En plats med historiska anor som nöjesfält under första halvan av 1900-talet kan återigen fyllas med nöjen och skratt. Nu har tyvärr förslaget stött på patrull av ansiktslösa statliga myndigheter, regelkrångel och konservativa bilvurmare som uppenbarligen prioriterar bilbuller framför skrattande barn. Det tycker vi är fel.

STOCKHOLM SKA LEVA OCH LÅTA

Centerpartiet vill se ett levande Stockholm. Stockholms besöksnäring gör staden attraktiv. En plats där människor vill vara och verka. En plats som lockar besökare och nyinflyttade från hela världen. Stockholm ska vara en plats för konserter, nattklubbar, restauranger, festivaler och nöjesparker som kan ha öppet sent. En storstad måste få leva och låta.

Håller du med? Rösta på Centerpartiet i september!

Vänner på en takbar

Miljö och klimat