Vecka 3

Fredag Möte med Centerpartiets valanalysgrupp. Vi närmar oss en slutrapport. Nattåget mot Umeå! Lördag I Vännäs för att prata politik med Centerpartister i Västerbotten. Sen bil hem till Gävle under eftermiddagen. Vad gör man inte för partiet.... Måndag Är  i Nordanstig. Träffar ledande kommun och landstingspolitiker ( C ) från länet Tisdag Sista mötet med valberedningen för Region Gävleborg.  På eftermiddagen 2011 års första riksdagsgrupp. Onsdag Heldagsseminarium på temat missbruksvård. På kvällen möte med ledande Centerpartister i SKL för att diskutera välfärdspolitik. Missar därmed den trevliga middag som socialministern bjuder  Socialutskottets ledamöter på i Rosenbads matsalar. Nytta före nöje! Torsdag Socialutskottet sammanträder och är med på årets Läkemedelsriksdag Fredag Inviger en ny privat hälsocentral som sett dagens ljus tack vare de nya reglerna Vårdval Sverige som ger möjlighet för alla som vill öppna en hälsocentral att göra så. Sen bestämmer patienterna vilka enheter som ska finnas. Lördag Arbetar som barnläkare på kliniken.