Östergötland

Välkommen till Centerpartiet i Östergötland

Alla ska kunna bestämma över sitt liv genom egna och fria val. Du ska kunna skapa din egen framtid, oavsett var i landet du väljer att bo. Tillväxt och nya jobb skapas bäst om vi samtidigt tar ansvar för miljön. Utifrån det formar vi vår politik för Östergötland.

Distriktsstyrelsen jobbar stöttande åt kretsar i hela Östergötland

Distriktetstyrelsen jobbar kontinuerligt med att samordna och stötta kretsarna i deras dagliga arbete, samtidigt som det är en kontaktyta mellan kretsar, regionen, riksdagen och riksorganisationen.

Har du några frågor eller förslag till distriktet, kontakta då ombudsman Felix, ordförande i din krets eller någon i distriktsstyrelsen.

I distriktsstyrelsen sitter:

Birgitta Gunnarsson, Mjölby (ordförande), Lars Vikinge, Linköping (1:e vice ordförande), Anna Jamieson, Boxholm (2:e vice ordförande), Muharrem Demirok, Linköping, Carola Andersson, Valdemarsvik, Joakim Magnusson, Åtvidaberg, Anders Carlsson, Valdemarsvik, Magnus Berge, Söderköping, Roger Sandström, Norrköping samt Lars Carlsson, Motala.

sol-has-bg