Centerpartiet i Sundbyberg söker kampanjarbetare

Vi söker dig som tycker om att prata med människor och som brinner för att göra samhället ännu bättre. Du sympatiserar med Centerpartiets värderingar och politik och har ett stort intresse för samhällsfrågor. Du har lätt att ta egna initiativ, trivs att arbeta med människor och kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Den 11 september är det val. Vi vill nå ut med Centerpartiets politik till så många sundbybergare som möjligt, men vi vill också lyssna på alla förslag hur vi kan göra vår stad och vårt land ännu bättre.

Centerpartiet i Sundbyberg har ökat i varje kommunval de fyra senaste valen. Du kommer ha en viktig roll för att vi ska bli ännu större 2022 samt för att engagera våra medlemmar att vara med i valrörelsen. Egna erfarenheter av kampanjarbete och lokal kännedom om Sundbyberg är meriterande, men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och att du trivs med att samtala med människor. Din arbetsplats blir både i Sundbybergs stadshus i Hallonbergen, men också runt omkring staden på olika aktiviteter och samtal.

Anställningsgrad: 100 % eller enligt ök.

Anställningstid: 2022-05-01 - 2022-09-30 eller enligt ök.

Välkommen in med din ansökan jämte löneanspråk senast 2022-04-30 till:

Stefan Bergström, gruppledare Centerpartiet i Sundbyberg

E-post: sundbyberg@centerpartiet.se