Trygghet

Här finner du bl.a. :

Vi uppdaterar löpande med nytt material!
Har du några frågor eller vill du komma i kontakt med oss? Klicka här!

Centern
Annonser
Broschyrer
Opinion

Opinion [2022-02-28]

Centerpartiet om Ukrainakriget: ”Vem i kommunen gör vad?”

Centerpartiet i Kristinehamn gör ett upprop med anledning av kriget i Ukraina. Man vill reda ut saker och ting innan det är för sent.

Centerpartiet i Kristinehamns kommun önskar att samtliga partier i dessa mycket allvarliga och oroliga krig- och kristider samlas för de behov som kommer att behöva finnas när människor kommer som flyktingar.

Klicka här för att läsa hela inlägget! , 16.6 kB.

Insändare [2021-11-15]

Åtgärder för ökad trygghet

Kristinehamn ska vara en trygg kommun, här ska man kunna gå ute utan att titta sig över axeln eller vara orolig för sina barn och ungdomar. Den senaste tidens händelseutveckling måste stoppas och tryggheten tas tillbaka. Vi i Centerpartiet vill göra allt vi kan för att se till att underlätta för Polisen i deras arbete att få fast de kriminella så att Kristinehamns kommuns innevånare fortsatt kan leva i trygghet.

Klicka här för att läsa hela insändaren , 64.6 kB.!

Filmer

STOPPA VÅLDEN OCH BROTTEN NU! KAMERAÖVERVAKNING HJÄLPER

Centerpartiet vill att Kristinehamn ska vara en trygg kommun, här ska man kunna gå ute utan att titta sig över axeln eller vara orolig för sina barn och ungdomar. Titta på videon för att höra mer!

• DET HÄNDER GREJER I TEKNISKA NÄMNDEN!

Läs mer här

• Stoppa vålden och brotten nu! Kameraövervakning hjälper.

Läs mer här

Bli medlem i Centerpartiet