Kommande veckor

Blir spännande och intensiva... Fredag 12 aug Heldagsbesök i Piteå Lördag 13 aug Centerpartiet i Kalix, sommartingstalare bl a Söndag 14 aug Träff med Gävleborgs C distrik Måndag 15 aug Flyger till Washington Tisdag 16 aug Ett antal möten i Washington inriktade på att lära mer om sjukvårdspolitik Onsdag 17 aug Dito i New York Torsdag 18 aug Flyger hem Fredag 19 augusti Till Kalmar över dagen. Kvällsmöte i Uppsala Lördag 20 aug Träff med Centerpartiet i Stockholms län På eftermiddagen två sen tidigare lovade vigslar Söndag 21 augusti Borås och Sjuhäradsbygd på eftermiddagen Utfrågning av de tre huvudkandidaterna i Göteborg Måndag 22 aug Heldag i Halland Tisdag 23 augusti Jämtland med avslutande utfrågning av oss tre i Trångsvikens bygdegård Onsdag 24 augusti Dito Skåne med utfrågning i Malmö Torsdag 25 augusti Utfrågning i Stockholm Fredag den 26 augusti Skaraborg för hela slanten Lördag den 27 augusti Tar igen mig från politiken genom att vara barnjour på Gävle sjukhus.