Vecka 11

Måndag Heldag i Avesta med bla Besök på KvalitetsLab Avesta, projekt för kvinnlika företagare Besök i Verket, industrihistorisk miljö med konst, kultur och lärande Lunch med Centervänner Besök på nyöppnad privat vårdcentral, Avestahälsan Besök på Saluhallen på Landet, Mattsjonsgården Inviger därefter Centerpartiets regionala kontor i Falun Tisdag Träff med narkosläkare engagerade i bättre vård för patienter beroende av andningshjälpmedel Socialutskott Träff med Centerpartiets statsråd Riksdagsgrupp Träffar en av Sveriges främsta försäkringsmedicinska experter för att få goda råd Onsdag Partistyrelse Gruppledarträff hos talmannen Votering Möte med Läkarförbundets ledning Torsdag Regeringens allmänna beredning Socialutskott Träffar Hässleholms tekniska gymnasium på riksdagen Votering Fredag Heldag i Sandviken Veckans ridlektion på Fältrittklubben i Valbo Lördag Träffar Göteborgs centerpartister på deras distriktstämma Söndag Vilodag