Värva en centerpartist!

Ingress

26 april 2021

Värva en centerpartist!

Centerpartiet i Motala kommun växer och vi vill bli fler!

Vi är ett tydligt liberalt mittenalternativ, med rötter i den östgötska myllan. Vi värnar miljö och en hållbar utveckling, landsbygd och stad, företagsamhet och medmänsklighet med ökad jämställdhet.

Centerpartiet driver frågor som bredbandsutbyggnad, Borensbergs utveckling, att värna Vätterns vatten och service i hela kommunen, till exempel biblioteksfordonet.

Men nu behöver vi bli fler och då behöver vi dig! Du som redan har tagit steget att gå med i Centerpartiet känner säkert någon som också skulle vilja vara med. Våga fråga! Du kan antingen själv värva en ny medlem eller så kan du höra av dig till kretsstyrelsen så kontaktar vi personen. Om du pratar med någon som gärna vill bli medlem så kan hon eller han också själv höra av sig till kretsstyrelsen.

Är det så att du själv skulle vilja engagera dig och representera Centerpartiet i Motala kommun?

Tveka inte att kontakta oss!

Hälsningar styrelsen för Motalacentern

Lars Carlsson, ordförande 0705696407 carlssonlars@hotmail.com