Herrljunga

Välkommen till Centerpartiet i Herrljunga

Centerpartiet i Herrljunga kommun är ett parti med stark lokal förankring i HELA kommunen. Våra rötter som ett folkrörelseparti medför att vi har förtroendevalda och medlemmar spridda över hela vår kommun.

Oavsett var man bor, i någon av våra tätorter eller på landsbygden, skall man kunna känna sig delaktig i den positiva utveckling som sker i kommunen. Fungerande barnomsorg, skola, hemtjänst, infrastruktur och övrig service är lika viktig var man än bor. De utmaningar vi har ser olika ut beroende på var man bor i kommunen. Vi vill därför erbjuda olika lokala lösningar i dialog med de boende på orten.

Vi i Centerpartiet kallar det närodlad politik.

Vi älskar vår kommun!

Vi bor i en fantastisk kommun. Här finns mycket att vara stolt över, allt från våra driftiga företagare, till vår levande landsbygd och skolorna som gör allt för våra barn.

Vi vill fortsätta utveckla vår kommun och föra den framåt. Vill du också vara med och jobba för vår kommun är du mer än välkommen till oss i Centerpartiet Herrljunga. Hos oss får alla bli medlemmar och tillsammans arbetar vi för att lyfta vår kommun.

sol-has-bg