Vi söker en kreativ center

Centerpartiet i Vämland rekryterar till ett spännande och kreativt jobb.

Vi söker dig som vill jobba för att utveckla Värmland i allmänhet och Centerpartiet i synnerhet. Du är intresserad av politik och vill vara med och styra det politiska mittfältet. Du är en lagspelare, men viker inte undan för att ta egna initiativ med riktning mot det gemensamma målet. Du har en god förmåga att uttrycka dig i tal och i skrift och har bra koll på sociala media. Du kommer jobba med utveckling av politiken, anordna utbildningar och driva kampanjer. Du kommer ge stöd till förtroendevalda i såväl distrikt som kommunkretsar och syskonorganisationer. När du inte är ute på planen, kommer du sköta vissa administrativa uppgifter. Tjänsten är en treårig projektanställning med möjlighet till förlängning. Säsongsstart 2020-10-01 eller efter överenskommelse. Tjänsten är på 100%.Arenan är hela Värmland med ordinarie stationering på distriktsexpeditionen i Karlstad. Tillgång till egen bil och B-körkort är ett krav. Lön enligt avtal, individuell lönesättning tillämpas.

Ansökan med personligt brev och CV ska senast den 4 juli skickas till varmland@centerpartiet.se

För frågor kring tjänsten, kontakta vår huvudtränare:

Anna-Lena Carlsson 070 339 59 75, anna-Lena.Carlsson@centerpartiet.se.

Värmland rekryterar