Sossarna använder Tippex

eftersom de alltid tycker att det var bättre förr eller så använder man kanske funktionen Sök/Ersätt i sitt valmanifest. Nu har man ändrat uppfattning om tvånget att alla företag ska skriva jämställdhetsplaner en gång per år. Ramaskri från alla företag. Nu ändras det i smyg till att företag med fler än 10 anställda. Maud Olofsson är upprörd. Jag kan hålla med henne om att det är fegt gjort att inte berätta att man raderat i sitt valmanifest. Däremot tycker jag i sak att det är rätt bra att de ändrar sig. Tycker man ska fortsätta och ändra sig. Slopa kravet på kilometerskatt som slår stenhårt mot skogslänen.  Bejaka RUT men stryka sitt krav på butler i tunnelbanan. Ta bort kraven på skattehöjningar och höjda bidrag till de med höga inkomster. Sluta upp bakom Alliansens kloka rovdjurspolitik och inte sälja sig till Miljöpartiet.  Inser att listan kommer att bli lång men sossarna är helt klart inne på rätt väg.