För Aneby kommuns bästa

Den 11 september är det val och nu har vi i Centerpartiet i Aneby sammanställt listan med våra kandidater till kommunfullmäktige. En stark grupp med både erfarenhet, drivkraft nytillskott och framitdstro.

Valet den 11 september närmar sig och valrörelsen är igång. Det är en speciell tid att driva valkampanj i, vi befinner oss i en osäker tid och i en osäker värld. Rysslands anfallskrig mot Ukraina har berört oss djupt och kriget kommer självklart att påverka valrörelsen och de frågor som kommer att diskuteras.

Centerpartiet i Anebys vallista för kommunfullmäktige är klar och vi kan med glädje presentera en stark grupp som är beredda att ta ett fortsatt ansvar för Aneby kommun. Vi har lyckats att få en lista som har både lång politisk erfarenhet, nya politiska krafter, och en bra representation från kommunens alla delar. Dessutom har vi en stor portion glädje och framtidstro. Det är viktiga egenskaper för att vinna val.

Här kan du ta del av hela listan med kandidater till kommunfullmäktige i Aneby kommun.