Valdemarsvik

Valdemarsvik

Välkommen till Centerpartiet i Valdemarsvik

INBJUDAN TILL 1 MAJ - RESA

För att Valdemarsvik ska växa och må bra behövs företag. Företag som erbjuder sysselsättning och bidrar med skatteintäkter till gagn för våra kommuninvånare. Och Valdemarsviksborna är duktiga på att starta och driva företag. Allt från industri, till jordbruk, detaljhandel, tjänsteföretag och inom turism.

Centerpartiet i Valdemarsvik har som tradition att 1 maj varje år besöka företag och föreningar inom kommunen. För att få lära oss mer, få inspiration och uppmärksamma alla goda föredömen som finns i vår närhet.

I år har turen kommit till Valdemarsvik där vi startar dagen med ett besök på Valdemarsviks Sparbank. Vi knallar sedan Storgatan och Järnvägsgatan bort för ett besök på VK Design. Innan lunch tar Hannes Carlsson oss med till utkiksplatsen vid Majelds-berget för att berätta mer om Valdemarsviks historia. Lunchen intages på Grännäs Restaurang innan vi avslutar dagen med ett inspirerande besök hos nyöppnade A100.

Vill du följa med?
Mejla anmälan samt eventuella matpreferenser till:
jenny.elander-ek@valdemarsvik.se eller slå en signal till 073-8070983.

Kostnad: 150 kr för medlem och 200 kr för icke-medlem.

Varmt välkomna önskar Centerpartiet i Valdemarsvik