OBS! Inställt C-forum demokratins utmaningar

C-Forum inställt

Öppet möte för alla - 17 mars 18.00-20.00

Tyvärr har vi tvingats ställa in på grund av sjukdom bland paneldeltagarna. Vi hoppas kunna hitta ett nytt datum längre fram. Håll utkik!

Tillsammans med Studieförbundet vuxenskolan bjuder vi in dig till samtal om demokratins utmaningar.

Traditionell media pressas och lokaltidningar läggs ner. Tomrummet fylls bland annat av fake news och alternativmedia. En hårdare ton i samhällsdebatten, framförallt på sociala medier, drabbar bland andra politiker, även fritidspolitiker. Hur ska ett lokalt parti och fritidspolitiker förhålla sig till detta? Hur ska vi bemöta det?

Vi har samlat ett gäng sakkunniga som vill dela med sig av sin kunskap och samtidigt samla in idéer och synpunkter till sitt fortsatta arbete. Kom och berätta om dina tankar, diskutera och låt dig inspireras! Vi bjuder på kaffe/te och smörgås.

Anmälan senast 13 mars genom studieförbundet vuxenskolan. Öppet för alla men begränsat antal platser.
Tänk på miljön! Samåk eller åk kollektivt. Om du inte har möjlighet att delta på plats går det även bra att följa samtalet och skicka in frågor hemifrån via vår livesändning på facebook.se/centerpartietvasteras.

För mer information kontakta Victoria Barrsäter, 0727-159901, victoria.barrsater@centerpartiet.se

Varmt välkommen önskar Centerpartiet Västerås i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan.

Medverkande
Olof Jonmyren ledarskribent Sörmlands Nyheter
Daniel Nordström chefredaktör VLT
Mathilda Laestadius kommunikatör C & ledamot i LSU, Sveriges barn- och ungdomsorganisationer