Österåker

Vi blickar #Framåt med miljön och människan i fokus

Välkommen till Centerpartiet i Österåker

Vi är ett gäng som träffas, pratar politik och har trevligt tillsammans. Vi diskuterar hur vi skapar bäst levnadsvillkor för alla människor och vi lyfter våra prioriteringar för hela Österåkers  utveckling. Hos oss tar våra medlemmar ett gemensamt ansvar för att ta fram vår politik baserat på Centerpartiets värderingar. Vi är en grön liberal röst med humanistiska värderingar.

Har du funderingar på att bli medlem eller vill du komma i kontakt med någon av Centerpartiets förtroendevalda är du välkommen att höra av dig till oss.

Våra medlemsantal ökar stadigt vilket vi är mycket glada för. Ju fler vi är desto mer skillnad kan vi göra!

De diskussioner du har runt ditt middagsbord ska vara den politik vi företräder. Vi kallar det närodlad politik!

Läs våra 10 punkter för en levande skärgårdskommun här!

Varmt välkommen!

Michaela Haga, Gruppledare i Österåker